هفت زیرسیستم جدید به مجموعه‌ی سیستم جامع اتوماسیون اداری مالی شهرداری یزد افزوده شد

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد روز گذشته از پیاده‌سازی هفت زیرسیستم جدید سیستم جامع اتوماسیون اداری مالی در شهرداری یزد خبر داد. مهدی فعالی گفت در راستای پیاده سازی سیستم جامع اداری مالی شهرداری مركز و مناطق سه گانه شهرداری یزد، سیستم‌های بودجه و اعتبارات، امور پیمانها و قراردادها، تداركات و کارپردازی، حسابداری، مغایرت بانكی، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد به مجموعه سیستم‌های اتوماسیون اداری و مالی شهرداری پیوست.

فعالی ادامه داد سرعت بخشیدن به روند امور اداری و مالی و حذف كاغذ از سیكل شهرداری، حفاظت و نگهداری دقیقتر از اطلاعات، تسریع در بازیابی اطلاعات مورد نیاز و اجرای كامل سیستم جامع اداری مالی در جهت بهره برداری از كار از راه دور از ثمرات اجرای این پروژه خواهد بود كه خود زمینه‌ای مناسب در جهت پاسخ گویی هر چه بهتر به مراجعه كنندگان شهرداری را فراهم خواهد آورد.

شایان ذكر است پیش از این زیرسیستم‌های انبار، اموال، دبیرخانه، گردش مكاتبات و كارگزینی نیز در شهرداری یزد پیاده سازی شده بود كه با راه‌اندازی این هفت زیرسیستم جدید،‌ شهرداری یزد به یكی از پنج شهرداری در كشور تبدیل گردید كه تمامی سیستم‌های اتوماسیون آن تحت یك سیستم و بر مبنای یك DataBase كار می كند.

یزدفردا

 

 

 




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا